Confirmed placement letter


Just nu sitter jag i min säng på ett hotellrum i Göteborg! Är här med familjen tills fredag och vi ska väl bland annat gå på Lisseberg och lite sånt kul. Tydligen är det någon "Götebrogs fest" så det finns ganska mycket att göra. Enligt schemat kommer The Sounds och spelar någonstans imorgon, det ska jag försöka se :D
 
Idag fick jag mejl från EF att min placering nu var helt bekräfad med både skola och värdfamilj. Med mejlet fick jag en pdf fil bifogad, med information om placeringen (Lite mer info om Bev, namn o kontaktuppgifter till min IEC och RC, samt PSM). 
 
Det blev ett litet fel först, för det stod att Bev bara skulle vara min "arrival family", d.v.s någon man bor hos ett tag tills EF hittat en permanent placering. Detta gjorde mig lite förvirrad eftersom jag tidigare fått information om att detta skulle vara en permanent familj. Mejlade dem och dem bad så mycket om ursäkt för felet och sa att det mycket riktigt var en permanent placering :) 
 
Nu börjar det verkligen närma sig! Hihi, är faktiskt lite nervös ^^ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback