Mejl från host mom!


Idag, på morgonen, när jag som vanligt kollade min mejl fick jag till min stora glädje se att jag fått ett mejl från min värdmamma! Hon skrev inte så mycket, ville försäkra sig om att mejlet kom fram men det stod i alla fall att hon såg fram emot att träffa mig och att få visa mig skolan, staden och staten i övrigt! 
 
Blev verkligen jätte glad över mejelt, eftersom EF sagt att jag inte skulle försöka ta kontakt med henne innan jag fick mer detaljer om placeringen. Det verkar dock ta sin lilla tid, men på detta sätt kan jag prata med henne utan att det var jag som kontaktade henne ^^ 
 
Igår chattade jag även med en norsk tjej som precis kommit till Lake Crystal. Hon heter Ingrid och verkar jätte trevlig och rolig, ska verkligen bli kul att träffa henne! Hon berättade lite saker som t.ex. att Mankato (en större stad) ligger 15 min bort och att det finns en "mall" där och framförallt att det finns Victoria's Secret! :D Mall of America (USAS's största galleria) endast ligger 1,5 timmar från Lake Crystal! 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sara

åh jag ska också bo i Minnesota, ca en timme från mall of america haha! :D :D

Svar: Vad kul! :D Vilket datum åker du?
Elvira

2013-08-14 | 18:08:51
Bloggadress: http://saraeng.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback