Inget från EF än, men som tur är har jag annat att se fram emot


Tro mig, jag är sjukt otålig på att veta vart jag ska i USA, men eftersom det inte verkar bli inom en snar framtid så får jag helt enkelt koncentrera mig på andra roliga saker! T.ex. så är det bara en veckas jobb kvar nu på Sports Camp, nästa torsdag (25 juli) får jag min första del av lönen (resten får jag i augusti). Detta är två mycket nöjsamma saker jag ser fram emot, men det som ligger på toppen av listan är att nästa fredag (26 juli) fyller jag 18 år! Trots att jag gärna skulle åka till campet med de flesta andra nästa vecka, är jag väldigt glad över att jag kommer få fira min myndighets dag hemma med familj och vänner :) Dessutom så blir det ju najs om jag faktiskt hinner vara myndig ett tag innan jag drar till USA och blir omyndig igen XD I USA är det nämligen vid 21 år man räknas som myndig. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback