WOOOOOO, CONTACT!


EF RINGDE IDAG WOOOOO :DDDDD Jag satt på spårvagnen hem från stan med min kära vän Becka och så helt plötsligt börjar mobilen vibrera och är det inte ett 08 nummer allt?!! JOHO, det var det :D och det var då från EF yay. Hon jag pratade med (tror det var Pernilla men lyssna inte så mkt för var för excited) berättade att det började hända saker på värdfamiljsfronten nu och frågade om jag kunde tänka mig en dubbelplacering med en annan tjej. :))) Jag svarade att jag SÅKLART kunde tänka mig det. Men måste godkänna det på internet av både mig o mina föräldrar så väntar på att mamma ska komma hem nu :) 
 
Jag fick inte veta något om var denna placering är, men tjejen jag alternativt kommer bo med är från Tyskland och heter Sarah :) ÅHH, I'M SO EXCITED :DDD Så fort vi har godkännt o så kommer dem gå vidare med placeringen, så snart ska jag kunna veta vart jag ska och framförallt NÄR jag åker! 
 
FY vad jag är hyper nu, när EF ringde var jag nära på att skratta högt av lycka. Jag erkänner att jag känt mig lite bortglömd hahah xD 
 
Uppdaterar så snart jag fått reda på mer info!! :DD
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback