Jobb jobb jobb


TJA
 
NEJ, ännu har inte ett ord hörts från EF men jag forsätter tålmodigt vänta! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller nått!
 
Vad jag däremot har hört ord från är mina kära arbetsledare på stadium sports camp (inga dåliga ord)! Jag har jobbat där i en vecka nu (idag kom de första deltagarna) och det är jätte kul! Det jag gör är typ svara i telefon när föräldrar till deltagarna ringer, laddar på betalkorten barnen har tar emot borttappade saker, tillagar toast och tar betalt för lite kiosk varor emellanåt :) 
 
Verkligen jätte kul att ha något att göra på dagarna, istället för att som förra sommaren sova bort hela lovet ^^ Dessutom tjänar jag ju en del pengar på det ;3 
 
Angående bloggen så känner jag lite så här att jag orkar inte riktigt blogga när jag inte har något speciellt att blogga om liksom så om det är några trogna läsare därute ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men då det står lite stilla med hela utbytes grejen just nu blir det inte så mycket. Lovar att bättra mig när jag väl åkt iväg :) 
 
Slänger in en random bild på min kusin som tog studenten förra fredagen! Vet inte riktigt varför han ser så grön ut i ansiktet, det gjorde han inte hahah! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback