Ansökningshandlingar


Ursprungligen postat: 27/1-13

TJA!
Kan ju börja med att säga att jag i augusti ska åka till USA och tillbringa hela 10 månader där som utbytesstudent. Har velat det länge och för några veckor sedan kom mina föräldrar hem och sa: "Vi har något att meddela dig. Vi har beslutat att du får åka till USA."

Kan inte komma ihåg någon gång då jag varit så glad! Fick först inte fram ett ord och sen började jag nästan gråta av lycka. TACK MAMMA OCH PAPPA, NI ÄR BÄST! Så nu när det är bestämt har vi kontaktat en organisation och det blev EF, för vi hade kontakt med dem förra året och dem verkade vettiga.
 
Jag har nu massor av papper att fylla i och allt måste vara med en bläckpenna (ibland svart och ibland blå), vilket innebär att jag har fått börja om på nya papper typ 100 gånger för att jag hela tiden råkar skriva in fel saker. Det är helt orimliga saker dem vill veta också, t.ex. hur många dagar jag var sjuk och borta från skolan när jag gick i nian... För det kommer ju jag ihåg ja!
 
Det var två vaccinationer jag behövde få också, så det ska jag fixa i morgon. Stelkramp och PPD. Kommer ihåg sen femman att man får väldigt ont i armen efter stelkrampssprutan. Tur att jag inte är sprut rädd :)
 
Åh, jag är så taggad på att åka till USA! Har fortfarande inte riktigt fattat det tror jag, men det har jag ju tid på mig att göra typ ett halvår kvar ^^
  
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback