Lyckad helg!


Ursprungligen publicerat: 28/4-13

 

Har haft en jätte rolig helg med massor av nya tevliga, konstiga, härliga människor. Ska skriva ett inlägg om det snart, när jag orkar för nu är jag så trött att jag knappt kan sitta upp rakt. Imorgon bär det av mot den amerikanska ambassaden i Stockholm. Jag insåg när jag läste igenom checklistan av vilka papper man ska ha med sig att jag inte beställt ett person bevis från skatteverket, hade missat den punkten totalt. Blev skit arg på mig själv, men min underbara mamma ringde sin väninna som jobbar på skatteverket och hörde med henne om hur vi skulle göra, tydligen behöver jag bara gå in på ett skatteverkskontor imorgon och fixa ett. Tackolov! Var lite halvt panikslagen där ett tag haha ^^

Så nu ska jag sova, för ska upp tidigt och natten till idag sov jag typ bara 4 timmar (Y)

 

Jag leker lite med en ballong, den hette Pär! :3
 
GODNATT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback