The Return of the King


Såg The Return of the King extended version igår med far min. Åh, den är så bra, även om jag nog tycker att The Two Towers är en anings bättre ^^ Vi började se vid typ 9 och var inte klara förens halv 3 på natten, snacka om att jag var trött haha och såklart kunde jag inte hålla tillbaka tårarna vid slutet, helt otroligt hur mycket jag gråter varje gång! Jag kan inte låta bli att tänka "De kommer aldrig att träffas igen.. Brödraskapet har upphört" och sen är det kört för mig haha, men på samma gång som jag gråter ögonen ur mig av sorg så är jag ändå glad för det är så fint så otroligt vacker på allt sett och vis. Åh haha, nu gråter jag nästan igen! 
 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback