TJA!


Tja alla som kollar in här på bloggen ihopp om nya uppdateringar varje dag (runt 14 st), sorry att jag inte skrivit något... Har ingen energi att göra det när jag väl har tid. 
 
Skolan tar upp mycket tid, även om det är enkelt då vi får ganska rejält med läxor som enligt mig ganska onödiga. Sarah och jag kommer fortfarande bra överens haha och vi har båda fått några amerikanska vänner :3 
 
Finns lite andra saker som inte är så bra, men om någon undrar kan ni skicka ett mejl istället. Dum idé att skriva sånt på en blogg som alla kan läsa liksom ;) 
 
Jag bytte ut Choir (kör) mot Web Design och tog även bort Career Investigation så att jag kunde ha en Study Hall. 
 
Jag börjar sakta vänja mig vid det amerikanska sättet, t.ex. verkar dem aldrig använda sig av knivar när dem äter... No idea why, men så är det. I skolan finns det gafflar o skedar men inga knivar LOL. Det är poliser i skolan varje lunch också.. Får den redan fängelseliknande känslan att öga kraftigt. 
 
Har typ prov varje dag men det är oftast frågor med flera alternativ och vi får frågorna innan.. Inte undra på att många av ungdomarna här knappt kan någonting. 
 
Har precis skypat med Patrick, min irländska vän som nog ingen egentligen mer än mig känner till haha. Men jupp, det var roligt. Ska se på ONE PIECE nu :'D 
 
Saknar er där hemma, saknar Sverige i sig.. Men jag överlever nog här! 
 
Puss och Kram,
Elvira :D
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen jag är väl en av de 14 antar jag! Är det en nytagen bild du ser mager ut 😉.

Svar: Tagen förra veckan, maten här är icke bra! Men av någon konstig anledning tycker dem tydligen att halvfabrikat är bra o nyttigt... Lol
Elvira

2013-09-13 | 14:53:03
Postat av: Herman

ONE PIECE XD

2013-09-13 | 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback