20 augusti


Denna dag börjar FMG:arna skolan igen. Det känns lite konstigt att jag inte är där, men inte så farligt egentligen. Ganska bra om jag ska vara helt ärlig ;) Det enda jag funderar över är vem som nu fått mitt gamla skåp. Jag kommer sakna mitt skåp </3 xD 
 
Mamma (och jag) ringde till EF igår för att höra om dem kunde säga vilken dag jag flyger, eftersom mamma och pappa behöver ta ledigt från jobben om dem ska skjussa mig upp till Arlanda. Dem sa att dem skulle försöka få fram ett datum tills idag och att dem skulle försöka få det så att det blev samma dag som Sarah (tysk värdsyster), vilket då är den 28 augsti (onsdag nästa vecka). EF skulle i alla fall höra av sig idag om det, så jag väntar ivrigt på att få det konfirmerat! :D 
 
Senaste jag åker kommer i alla fall vara 29 augusti så om 10 dagar befinner jag mig i USA! :ooo :DD Är jag nervös? Japp, jo det är jag! Men jag är ändå så sjukt peppad. Det jag är mest nervös för är att säga hejdå till familjen på flygplasten.. Om jag känner mig själv rätt kommer jag gråta floder haha :/ 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback