Bröllopsfotograf


Tjenare på er! 
 
I lördags agerade jag bröllopsfotograf på min morbror Anders och hans fru (då fästmö..)  Jennys bröllop! 
Bröllopet var på en ö i St:annas skärgård som heter Västa Gräsholmen i kyrkan Capella Ecumenica. Det är jätte vackert därute, verkligen! 
 
Hade ju varit på fest kvällen/natten innan, så var rätt så jäkla trött när klockan ringde vid 7 på morgonen. Trodde nästan att jag skulle somna i duschen, men jag lyckades hålla mig vaken hela dagen och en bit in på kommande natt också! 
 
Kan väl inte påstå att jag är någon mäster fotograf haha, men jag tycker det kan vara ganska kul att fota och detta var extra kul eftersom Jenny och Anders var så fina! 
 
Värt att nämna är också att det denna dag beräknades vara årets varamaste dag i Sverige. Klarblå himmel och strålande sol, hur mycket bättre väder kan man få?! Dock var det sjukt varmt, svettades floder men det gjorde ju alla så gjorde inte så mycket. :D 
 
 
 
Ännu en gång verkar bilderna förlora sin kvalité och färg när jag laddar upp dem här.. Aja, ni ser ju i alla fall hur fina dem är! :D 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback