Ett par dagar fyllda av "Hejdå, vi ses om ett år"


Som rubriken lyder har de senaste dagarna innehållit en hel del med adjön till olika folk. I fredags var jag på FMG's nollningsfest (FMG är min skola i Sverige för er som inte vet det). Det var lite kul att träffa dem ur klassen jag inte längre ska gå med. I lördags var jag på min lilla kusin Villes dop och det var också sista gången jag innan jag åker som jag träffade släkten. Det sved faktiskt i ögonen när jag kramade om min moster Lina :/
 
I söndags så provpackade jag och mamma, fick rensa bort en hel del för att få ner vikten på lagom nivå och det är ändå på gränsen nu. Får se hur vikten blir när jag proppar ner nessecären också! Sen skjussade mamma mig till Becka (Fredriksson) och vi kollade först på EM i dressyr. Många fina hästar där! Och sen åkte vi ner till stallet där hon har sina två hästar, Rally och Jackson. Jag fotade dem lite i hagen, det var jätte fint väder så vi typ låg o chilla där i gräset haha. Åt jätte god mat hemma hos henne och skrattade så jag grät åt olika roliga saker, hahaha! Sen tog vi bussen hem till mig och sov här.
 
Idag åkte jag ner till FMG, eftersom jag lovat Sofie det. Åt lunch med henne och satt sedan i skolan o väntade på att hon skulle sluta sin lektion. Vi gick ner till Kupolen och åt pankakor där, men sen var hon tvungen att dra till sin simträning så då åkte jag hem.
 
Imorgon är sista dagen hemma, så Becka (Cromdal) kommer hit och är med mig, medan jag fixar det sista innan avresan. Ska gå o lägga mig tidigt då eftersom jag ska upp vid halv 4 typ på Onsdagsmorgonen.
 
Rally (Dör typ varje gång jag ser den här bilden hahah!)
 
Rebecka och Jackson <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback