I'm here, in Lake Crystal, alive and well


Tja på er!
Nu är jag här, på riktigt! Haha, kan fortfarande nog inte fattat det. ^^
Flygresan gick hur bra som helst, tappade inte bort mig en enda gång *stolt* I Chicago träffade jag Sarah som planerat och vi fick sedan sitta bredvid varandra på det lilla planet vi flög vidare med till Sioux Falls.
Hon är verkligen hur trevlig som helst och rolig, så det här kommer nog bli jätte bra!
 
När vi gick från planet för att hämta våra väskor, vi gick förbi en man och en kvinna. Det tog ungefär 3 sekunder innan jag insåg att detta kanske var Bev och hennes vän Scott som skulle hämta upp oss. Så jag sneglar bakåt och ser att kvinnan (som mycket riktigt var Bev) sneglar tillbaka. HAHA, hon frågade "Are you the girls?" och sen skrattade vi jätte mycket och kramade om varandra.
 
Det var kanske 2h med bil från flygplatsen (som var i South Dakota) till Bevs hus i Lake Crystal, Minnesota. Vi stannade på ett ganska trevligt ställe på vägen där vi åt mat. Gott var det :D
 
Sen somnade jag nog i bilen, för rätt som det var var vi utanför Bevs hus. Sarah och jag delar ett rum i källaren och vi har ett eget badrum och ett TV rum! Vårat sovrum är ganska litet, men det är okej :) Vi låg och pratade i ungefär 1h innan vi somnade och sov gott hela natten.
Kommentarer
Postat av: Becka :D

Åhh gud så glad jag blir att du trivs!! Kul att Sarah verkar trevlig med. Saknar dig redan haha men det kanske jag inte ska säga ;) här sitter jag 30 min innan en redovisning och somnade på min första lektion för vi festade med frackarna igår. Vi hörs, se till att säga när du kan skypa! Puss och kram/ becka c

2013-08-30 | 10:37:09
Postat av: Mamma

Ska bli mycket spännande att få följa dina bravader!

2013-08-30 | 14:19:03
Postat av: mormor

Det var skönt att höra att resan gick bra.






Det var skönt att höra att resan gick bra.
Tänker på dig.




2013-08-31 | 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback