EF Preperation Weekend: Sunday


Ursprungligen publicerad: 30/4-13

 

Sista dagen började med frukost, dock inte lika mycket att välja på längre. Yoghurten var slut (och tallrikarna lol) :( Jag måste erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg vad vi gjorde, men tror det var någon föreläsning i kyrkan igen, samt lite aktiviteter i grupperna. Vi tog gruppfoto med alla som var där, samt gruppfoto med grupperna varför sig. Stod bakom så många människor på det "stora" kortet, så tveksamt om jag syntes haha! Var sjukt hungrig, åt en köttbulle macka, en magnum glass + lunch.

 

Vid halv ett ungefär började föräldrarna komma, eftersom det skulle hållas ett avresemöte som var obligatoriskt att gå på 13:00. Alla föräldrar fick varsin påse med en festis, ett äpple, en macka och två godisar i när dem kom. Haha, var lite sött tyckte jag. Mötet handlade till mesta dels om saker de redan hade gått igenom med oss, men det var en chans för föräldrarna att också få lite koll på saker och ting. Det varade i ungefär 2 timmar och jag var sjukt trött, eftersom jag bara hade sovit i typ 4 timmar så höll på att somna hela tiden. I slutet av mötet gick alla (nästan alla) upp på scen och körde EF dansen, jag stod allra längst bak intryckt mot väggen och kunde knappt röra mig, men jag syntes i alla fall inte!

 

Ajustde, vi hade innan fått utvärdera helgen typ + skrivit ett brev till oss själva, som vi ska få när vi kommer hem från USA. Sen skickade vi även runt varsitt papper, där man skulle skriva positiva saker om varandra. Det var lite halv svårt eftersom jag inte ens kunde namnen på hälften i gruppen xD

 

I det stora hela har jag haft en jätte kul helg och träffat många nya roliga människor! Många av dem som var där ska på campet i juli (tio dagars camp innan man reser till värdfamiljen), men jag ska jobba då + att jag fyller 18 och gärna vill vara hemma när jag gör det, så jag vet inte om jag kommer träffa dem igen tyvärr men man kan ju alltid hoppas! :D

 
 
Pontus från Skåne! :)
 
En viss Martin från Täby. Dryg stockholmare… Narå, JUST KIDDING! eller.. ? :o 
 
Alexander! :D
 
En glad och trevlig tjej vid namn Amanda (+ att hon har grymt fint hår) :)
 
 
Kyrkan där alla föreläsningar och så hölls :)
 
Alexander igen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback