ESC 2013


Ett flertal låtar som jag fattade tycke för, men mycket skit var det också. Ett av de sämsta bidragen var helt klar Sveriges eget.. Usch :S Men såklart fanns det ett antal andra som var nere på botten tillsammans med Sverige. "Kompis röstandet" fortsatte som vanligt i år, men vad kan man förvänta sig? Tydligen handlar det inte om vilka bidrag som förtjänar att vinna, utan mer om vilket land som har flest grannar. 
 
ANYWAY, Danmark var helt klart värdiga vinnare jag är inte besviken på det även fast jag egentligen hejade lite mer på Ukraina ^^
 
På det hela taget är jag ganska nöjd över resultatet, blev en aning sur på Norge när dem gav Sverige en 12:a för den förtjänades verkligen inte lol, men det skadade ju inte slutresultatet. 
 
Hahah, jaa jag tar denna tävling på blodigt allvar (kanske lite för stort allvar ibland). Nu är jag dock helt slut, somnade genom en bit av röstningen (fy fan vad lång den är!) så godnatt till alla eventuella läsare haha :D 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback