4 månader senare...


Tja, har inte skrivit här på runt 4 månader tror jag haha. Jag är väl helt enkelt inte menad för bloggande x) Men jag lever fortfarande; det har varit bra tider och dåliga tider och just nu längtar jag ganska mycket hem. 7 månader sedan jag lämnade Sverige, tiden här har fått mig att inse hur sjukt bra jag har det i Sverige!
 
Det är ungefär 2 månader och 20 dagar kvar tills jag kommer hem, inte speciellt lång tid egentligen men det är en hel del som ska hinnas med! 4 april är det Prom och jag ska gå med en annan utbytesstudent från Colombia som heter Cristian. Jag är lite rebellisk och tänker inte ha på mig den typiska prom klänningen, utan ha en vanlig snygg "sommar klänning" haha.
 
I maj, 14 maj näramre bestämt, bär det av till Kalifornien för en vecka. Min värdmammas brorsson ska gifta sig, så det blir kul! Ska även gå på Universial Studios då :D
 
Efter det är det bara några veckor innan familjen och Rebecka kommer hit och även min graduation som infaller den 1 juni. Sen är det ytterligare drygt en vecka kvar innan det bär av hem till Sverige!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback