Last day in Sweden


Hoho, nervös är en underdrift av vad jag är just nu. Detta är min sista dag i Sverige på hela 10 månader.. Känns sjukt overkligt, men så är det! Imorgon vid 4 på morgonen rullar familjen Garps BMW mot Arlanda flygplats, med mig, mamma och pappa i. Herman (lillebror) måste till skolan så han får stanna hemma.
 
Vad tillbringar jag min "sista" dag i hemlandet med då? Ja, naturligtvis lite slutpackning, städning av mitt älskade rum och sånna grejor. Ska även göra ett besök till Forex för att växla till mig lite amerikanska dollar. Jag håller även på att föra över alla filmer och tv-serier jag har på en gammal extern hårdisk till min nya, mycket smidigare externa hårddisk. Så länge jag har mina älskade serier tillängliga brukar jag klara av det mesta! Hur skönt är det inte, när man är ledsen eller känner sig lite nere, att sätta på en av sina favorit serier och försvinna in i en annan värld för en stund? :D 
 
Skall även träffa Rebecka Cromdal idag och säga hejdå till henne.. kommer bli ett av de svåraste hejdåen :/ Men jag överlevde när hon flyttade till Australien i 8 månader, så ska nog överleva detta också :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback