Men ej skiljas från vännen min, utan att fälla tårar.


Skriver detta inlägg från mobilen, så om det ser konstigt ut är det därför.

Nu är det bara några timmar kvar tills jag lämnar detta land och beger mig till stora USA. Mitt ansikte är drängt med tårar och jag kämpar för att inte gråta högt och väcka hela familjen. Det är inte så att jag ångrar mitt beslut att åka på något sätt, det är bara mycket svårt att lämna mina älskade vänner och familj här hemma <3

Min kära moster kom förbi tidigare ikväll och lämnade en present, tänker dock inte öppna den förrns jag är framme :)

Kommer antagligen inte blogga mer förens jag är framme och så, beroende på om jag har Internet på flygplatsen.

Nu ska jag försöka få några timmars sömn.. Godnatt alla fina<3

Kommentarer

Postat av: Rebecka Fredriksson

JAG SAKNAR DIG REDAN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH <3

Svar: Saknar dig med!! <3 Men har det ganska bra här faktiskt än så länge :))
Elvira

2013-08-28 | 22:30:45
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback