På vift i Skänninge


Gårdagen spenderades till stor del på Skänninge marknad, kanske inte världens roligaste plats att tillbringa ett flertal timmar, men det funka. 
 
Jag var ganska trött under hela dagen, eftersom jag inte sovit sådär asbra då min kära Becka envisades med att pressa in mig i väggen när vi sov (trorts att hon hade en halv meter till godo på sin sida). Hahah! <3
 
Vid tolv tog jag i alla fall tåget till Linköping där jag träffade Ruben och sen satt vi där på rese i hundra år, väntandes på tåget till Mjölby där man var tvungen att byta till tåget till Skänninge (Motala). 
 
Marknaden var ganska värdelös och alldeles för mycket folk, samma saker som uppreades var 10 meter T-shirts, väskor, serietidningar, slush, t-shirts, väskor, serietidningar, slush.... Men det var väl trevligt ändå. 
 
På kvällen skypade jag med Martin, som befinner sig i USA sedan ett par veckor tillbaks. Han är i Nebraska och verkade ha det rätt så bra där! 
 
 
Detta är Martin på EFs Preperation Weekend som var i slutet av April :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback