Packning...


Asså seriöst?! Ska det verkligen behöva vara så SJUKT svårt att packa en väska? Ja, tydligen. I alla fall för Ms Elvira Garp. Förra helgen någon gång började jag lägga fram saker som skulle med på ett bord i källaren. La inprincip bara fram lite vinterutomhus kläder. Nu en vecka senare (och det bara är 5 dagar kvar innan jag åker) borde den högen ha växt en aning. Men nej, för det är av någon anledning omöjligt för mig att orka fixa med det.
 
Nu måste jag göra det i alla fall (fast istället ligger jag i min säng och bloggar), för i eftermiddag ska jag o träffa Cromdal, fika med henne och så. Vet inte om jag kommer träffa henne mer sen :( Ikväll ska jag på en fest. Imorgon, lördag, ska jag på min kusins dop och på söndag ska jag hem till Becka och va med henne och fota hennes fina djur! Måndag har jag lovat Sofie att komma ner till skolan ett tag så att jag kan säga hejdå till henne.. och Se där efter måndag kommer tisdag och då bör allt vara färdigpackat!
 
Asså.. packning är inte min grej x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback