Photoshoot


Denna dag tog mamma o pappa med sig mig och min bror Herman till en fotograf, eftersom dem ville ha lite bilder av oss tillsammans. Vi blev sminkade av två make-up artister, vilket var ganska roligt! Tyckte jag blev ganska snygg heheh ^^ Efteråt var vi alla jätte hungriga, så vi åkte till en pizzeria och nu är jag så mätt att jag känner att jag aldrig behöver äta någon mer mat... x) 
 
 
 
 
 
Har många fler bilder, totalt typ 216! Men tycker det räcker att visa upp dessa :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud så fin! Längtar tills du ska åka ;)

2013-08-19 | 15:51:27

Postat av: Rebecka Fredriksson

Den första bilden var SÅ SNYGG!!! Visa fler :DDD

Svar: Ja visst var den? :) Haha, kanske lite senare att jag lägger upp fler ;)
Elvira

2013-08-21 | 18:09:28
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback