Värdsyster :D


Sarah, min värdsyster från Tyskland, lade till mig på Facebook idag så har fått snacka lite med henne också nu! Det känns jätte bra, ska ju bo med henne i nästan ett år så det är skönt att veta lite vem hon är och hon verkar verkligen vara jätte trevlig :D
 
Hon verkar vara minst lika taggad som jag på att få komma till USA och har fått samma preliminära avresedatum som jag (27-29 aug). Precis som jag tycker hon det ska bli kul att bo med en annan utbytesstudent, vilket känns mycket bra för mig haha :)
 
Nu ska jag äta lite tårta tror jag, min lillebror fyller nämligen 14 år idag! Grattis till honom (: 
 
Btw, högst 15 dagar kvar tills jag åker :ooo :'D 
 
 
  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback