18 år idag!


Då var jag 18 år gamal då! Smygstartade lite med att gå ut igår kväll med några kompisar till Trädgårn och det var jätte trevligt! Kan väl inte säga att det känns så stor skillnad driekt haha, men det är ju ändå trevligt att kunna säga att jag är myndig ;) 
 
Idag väcktes jag av far och bror, med frukost på sängen och nåra paket. Egentligen är ju min present att jag får åka till USA ett år, men dem hade ändå varit snälla och köpt lite saker! Ska lägga upp bilder på vad jag fick senare :) 
 
 
Kommentarer

Postat av: Josse

Kanske lite sent men GRATTIS!!!!! Du vet amerikansk tidsskillnad m.m :D :D

Svar: Åh, tack så mycket! :DD Bättre sent än aldrig ;)
Elvira

2013-07-27 | 15:01:00
Bloggadress: http://dreamusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback