Helt plötsligt tog tålamodet slut


Fram tills idag har det nästan varit alla runt om mig, vänner och familj, som vait de met minst tålamod för att få veta min placering och avresedatum. Även om jag längtat efter att få veta har jag tagit det ganska lungt. Men idag så tog tydligen mitt tålamod slut, i alla fall för stunden för jag insåg att jag inom drygt en månad kommer befinna mig någonstans i USA och att jag fortfarande inte har den blekaste aning om vart det kommer vara!
 
Det är nämligen så att vi reser i vad EF kallar olika "waves". Tre dagar i veckan åker alla utbytisar från Sverige till USA. Den sista waven, eller vågen kanske jag bör säga, är 5-9 september. Alltså är sista möjliga avresedatum 9 september så om jag inte åker då, lär jag har åkt innan. Det är 19 juli idag d.v.s. är det bara 51 dagar kvar (vilket jag nu, när jag skriver tycker verkar jätte länge iofs men tiden går faktiskt stört fort!) 
 
Jag medger att jag tycker det är lite läskigt att inte veta vart eller vem jag kommer hamna hos och nu håller jag mer eller mindra på att freaka ut över det D; 
 
Men får lägga av med det nu, för ska dra till jobbet och där måste jag vara trevlig och lugn. Jobbar tills 23:00 ikväll. jippie...
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback