Fin fin dag!


Idag avslutade jag matte 2b kursen och det var sjukt skönt att få lämna tillbaka grafräknaren och matteboken! :D Slutade egentligen skolan vid lunch, men stannade kvar ett tag till för att se tv-sändningen som skolans treor gjort. Den var mycket underhållande och jag skrattade så jag fick ont i magen xD
 
När jag väl cyklat hem i den varma solen och dröp av svett, ringde Becka och undrade när vi skulle ses så jag slängde i mig lite yoghurt och cyklade tillbaka samma väg igen. Vi gick på stan och jag inhandlade en söt klänning samt en fett snygg topp.Sjukt nöjd över det köpet, fick dessutom rabatt eftersom det var något fläckigt på den. Förhoppningsvis går det bort i tvätten :)
 
Vi firade att vi båda blev godkända i matten med en MC Mocha Frappé i Vasaparken, där vi satt ett bra tag tills myggen börja äta upp oss. 
 
Nu har vi ätit god mat, skrattat så mycket att vi nästan har träningsvärk i magen och sett på en brittisk halvrolig film   haha ^^ 
 
Ska soooova nu, godnatt :D 
 
Min nya topp :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback