Pastasallad utan sallad


Hade bara en lektion idag och slutade vid lunch, så drog hem och lagade till en pastasallad. Fast jag skippade salladen hehe.. lämnar ändå bara kvar den i slutet! Måste utveckla mina matlagningskunskaper lite känner jag, nu när jag snart ska åka iväg och så. Vill ju gärna kunna bjuda min blivande värdfamilj på lite svensk mat och så :) 
 
 
Nu har vi avslutat sista filmprojeketet för den här terminen. TACKOLOV. Senaste var att vi gjorde en musikvideo + reportage.. det tog på krafterna, men nu är det KLART! *pustar ut av lättnad* 
 
Hoppas på att EF ringer någon dag snart och säger att jag fått en placering, men eftersom jag inte ska åka på EF campen så antar jag att dem inte riktigt prioriterar att hitta en värdfamilj åt mig just nu. Man får nämligen bara åka på campen om man redan fått en placering. Någon gång i juni nu, skulle man i alla fall få det preliminära avresedatumet så det blir ju lite spännande :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback