Födelsedagsfirande med tårta!


Min fina vän Nina fyllde 17 år idag och detta firades med tårta (som jag bakat alldeles själv!), mycket mumsigt :3 GRATTIS NINA :DD 
 
 
Söta födelsedagsbarnet! :))
 
 
 
Den sjukt snygga och goda tårtan made by ME! ;D
(Innehöll marsankräm och mosade jordgubbar blandade med socker) 
 
 
Födelsedagsbarnet fick självfallet skära tårtan först!
 
 
Kimberly och Gustav joinade oss, dragna till bordet av tårtan lol x)
 
 
Efter skolan satt jag och Paulina i "Kärleksparken" och solade våra ben lite.
Sjukt skönt att slippa skorna ^_^
 

Nu är jag aptrött, somnade på spårvagnen hem och missade nästan min hållplats. Tackolov att det är långhelg nu, ska sova ordentligt då (och plugga.. kanske.. om jag känner fört.. xD)! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback