Money Money Money = Hawaii ;D


Fick just veta vilka tider jag kommer jobba i sommar (har fått sommarjobb på Stadium Sports Camp) och har nu också räknat ut att jag kommer tjäna en hel del pengar hehehe 
 
Och vad planerar jag att göra för dem pengarna då? Jo, jag tänker åka till Hawaii :3 EF anordnar olika Discovery Tours till olika platser i USA under året man är där, som man kan åka på (mot betalning) och en av dem är till Hawaii hihi. Ville inte begära mer pengar från mina föräldrar men nu kommer jag nog ha råd att betala det själv, vilket blir apnice :D 
 
 
Jag längtar ihjäl mig tills jag får åka, men först skulle det ju vara kul att få en placering!! Hahaha, otålig tjej här! ^^'
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback