Nina


Jag har en gullig liten vän vid namn Nina som går på min skola fast i ettan! Hon pratar jätte skumt, har lite svårt för att uttala vissa ord. Exempelvis säger hon "teshert", vad hon då menar att säga är "t-shirt", dessvärre verkar hon inte förstå att hon faktiskt säger fel hur många gånger man än påpekar det. What to do.. Aja, världen går väl kanske inte under för det ^^ 
 
Nina äger en iPhone 4, som nyss var inne på lagning för att fixa en sprucken framsida OCH en sprucken baksida. Nu ser hennes iPhone jätte kul ut på baksidan, man ser rakt in i den för den har blivit lagad med vanligt glas. 
 
Hon har snöat in sig ordentligt på unga killar som kan sjunga, typ Eric Saade och Anton Ewald. Bra musik som Panic! At the Disco och MCR hade hon aldrig hört talas om. 
 
Nina har blont hår (blekt) och svarta glasögon, hon är ganska kort (typ kortare än mig och då är man kort för jag är 160cm...) 
 
Som sammanfattning av det hela kan jag dra den slutsatsen att jag tycker väldigt mycket om Nina, trots hennes talfel! Hon är en underbar person med mycket humor och ett glatt, trevligt humör :D 
 
Kram på dej Nina! :DD <3 
 
Den söta Nina som detta inlägg handlade om :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback