VÄRDFAMILJ NU TACK!!


Åh, ytterligare en person som åker med EF har fått sin värdfamilj nu, kan inte låta bli att vara avundsjuk! VILL VETA VART JAG SKA! :(( Men men, får väl bara stå ut med att vänta. Plötsligt händer det! ;D 
 
Idag har jag varit o hälsat på min nyfödde kusin Ville, han var söt och så. Ingen speciellt stort fantast av barn är jag väl, tycker mest dem är jobbiga haha! 
 
Nu ska jag äta hemlagad kebab (vet inte riktigt vad det är.. blir intressant). Haha, ska försöka att inte vara kräsen kan ju inte laga någon mat själv!
 
 
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Elvira! Vill di göra ett länkbyte? :) Kram

Svar: Sure, lägger in din länk i min lilla lista ^^ Ha det bra! (:
Elvira

2013-05-10 | 19:41:44
Bloggadress: http://sofiaintheus.blogg.se
Postat av: Nora

Ååh halluu Elvira! Hoppas du har det braoo!! Såå najs att jag hittade din blogg haha :) nu kan du läsa min och jag din. Kram din galning

Svar: tjaaa! vad najs att du också har en blogg ska lättt (med tre t) börja läsa! :D Kram på dig själv ^^
Elvira

2013-05-11 | 09:07:30
Bloggadress: http://noras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback