Snö


Denna kväll kom första snön, så nu är marken helt vit. ;/ usch, hatar verkligen snö! Den ska dock smälta under morgon dagen, men det väntas mer på lördag. 

Amy och jag kollade igenom skolkalendern och det är bara 128 skoldagar kvar här. Snart är det jul och då har vi (Sarah o jag) bara runt 5 månader kvar, för vi har vår graduation 1 juni. 

I måndags anmälde jag och Lizz oss till en Tae Kwon Do kurs som kommer vara 2 dagar i veckan, 6 veckor . Ska bli kul! Fast vi misstänker att vi kommer vara de enda som är över 9 år där xD 

Jag stekte pannkakor idag som jag kan ta med mig som lunch imorgon och Amy provsmakade en, hon sa att den var mycket god ^^ 


Kommentarer
Postat av: becka

Åh så avis!! Jag vill också ha snö ju!! Runt 8 grader här :/

Svar: Nej, snö är dåligt :((
Elvira

2013-11-06 | 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback