Plugg inför drivers permit test


Jag håller på att plugga inför mitt drivers permit test. D.v.s. ett teoretiskt test du tar innan du får börja övningsköra här. Det är tydligen det enda teoretiska test man har, lite skumt att ha det innan man lärt sig köra bil men antar att det har en viss poäng att faktiskt kunna trafikreglerna innan man sätter sig bakom ratten! 
 
Amy skrev ut den 94 sidor långa manualen för trafikregler i Minnesota så att jag kunde plugga själv. Det är mycket läsning, men ganska lättläst. Hoppas bara att jag kommer ihåg allt inför provet. Det är runt 40 frågor och jag kan ha 8 fel, så det borde gå. ^^ 
 
Längtar tills skoldagen imorgon är slut så att jag kan få ledigt! Ska se Pacific Rim då, Wayne hyrde den idag men jag var upptagen med att plugga så hann inte se den. Men han sa att vi kunde ha den en dag till så att jag kan se den imorgon :) 
 
På lördag ska jag hem till Liz och ha ett anime maraton med henne och hennes kompis Mandy. Ska bli kul att få umgås med lite andra människor och komma ut ur huset :) 
 
Chattade med fina Becka idag över facebook, saknar henne så mycket! (Saknar er andra också!!) Och jag ska försöka ta upp med Amy och Wayne om hon kanske kan få komma o hälsa på här :) 
 
 
Bild från några dagar innan jag åkte. Becka med hennes fina hest Jackson :') <3
(Becka: Ska fixa så du får bilderna. Måste bara sluta vara så laaat först xD)  
 
 
Kommentarer

Postat av: Rebecka Fredriksson

Men finis!! Haha bilderna är ingen fara :* love being lat <3

2013-10-25 | 23:31:55
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback