Uppdatering


Mamma klagade på att jag inte uppdaterar här så mycket, sorry! Men är typ så lat att jag faktiskt inte orkar :oo 
 
Ok, så jag kom hem levandes från The Black Hills trip. Tur att vi var där förra helgen, för denna helg var det tydligen snöstorm o allt + att det mesta vi kollade på skulle varit stängt pga the shutdown av regeringen här typ. Det var i alla fall mycket kul, var dock förkyld och hade feber så gick runt med tre tjock tröjor och en jacka haha.. 
Bilder från resan finns att se på min fb, mamma: be Herman visa dig. :P 
 
Det har inte varit en speciellt bra vecka. Har varit sjuk, så missade skolan två dagar och i fredags fick jag den otroligt hemska nyheten att en av mina f.d. klasskompisar dog i torsdags. Jag kan inte yttrycka mig i skrift hur jag kände när jag fick veta det. Satt i skolans cafeteria och ja, usch... Han var en sjukt trevlig och rolig person, som jag inte tror det var möjligt att ogilla. Livet är verkligen orättvist! Är så väldans ledsen för hans skulle, men också för alla som kommer sakna honom, för jag vet att det är många! Jag hoppas att han har det bra, var han än är nu <3 
 
Det känns dumt och orespektfullt av mig att nu bara gå vidare till ett annat ämne.. Men det är verkligen inte det jag menar att göra, så jag hoppas ingen som läser detta tar illa upp.
 
I går var Paityns födelsedag och hon fyllde 12 år. Det var en hel del männsikor, från både Amys och Waynes släkt här o grattade henne. 
 
Idag har jag suttit och försökt skriva klart en jävla uppsats, där jag skulle beskriva en bild på två sidor.. Efter en och en halv sida hade jag beskrivit i detalj varena liten dum sak minst två gånger -.-'' Men efter 7 timmar var jag i alla fall klar.. lol 
 
Ska gå o lägga mig nu, är så väldans trött på morgornarna. 
 
Älskar er där hemma, var rädda om er! Vill inte höra några mer sorliga nyheter! ok??? D': <3  
 
Puss och Kram!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Sluta vara så lat!! Dela med dig av dina upplevelser. Det är mysigt att läsa så jobbigt är det väl inte att skriva😉.

2013-10-07 | 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback