Utflykt


Sitter nu i Amys bil med Amy, Wayne och Sarah, påväg till Mall of America! Sjukt taggad, finns nämligen HM där xD haha, både jag och Sarah har riktat in oss på att gå dit :) 

Igår var jag med Amy i Mankato medan Sarah var på drivers ed. Eftersom hon bara är 16, måste hon gå en kurs innan hon kan ta ett test för att få börja övningsköra. Jag som är 18 kan plugga för testet själv utan att gå kursen, vilket sparade mig en hel del pengar :)

Ojuste, färgade håret också ;) 
Reddish Blonde 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Reddish blonde! Snyggt namn och ja det ser ut som den funkar på dej ;). Har du varit hos en frisör eller har ni gjort hemma? Hoppas HM hade mycket att erbjuda som föll er i smaken.. borde ni inte anpassa er till det amerikanska modet!!!!

Svar: Amy färgade och klippte både mitt och Sarahs hår, det blev riktigt bra :) Mycket billigare också ^^ HM hade sjukt dåligt sortiment här :/ Men köpte tre nagellack, ett par söta stövletter (tror jag det kallas) och en röd mössa som går snyggt ihop med håret! Det amerikanska modet är fullkomligt vidrigt. Till skolan har dem på sig mjukisbyxor, hoddie och håret uppsatt i en tofs med ett hårband runt, helt osminkade.. Eller om dem "klär upp" sig lite, är det hemska 90-tals jeans (sånna som är utsvängda ner till) med massor av glitter och bling bling på.. Så nej, aldrig att jag kommer anpassa mig till det. Saknar att att se människor som bryr sig om sitt utseende...
Elvira

2013-10-14 | 06:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback