Byte av hostfamily


Tja, skriver detta fran en av skolans datorer, sa har inte tillgang till de svenska tangentbordet lol ^^
Ni vet inte om detta, eller ja nagra vet, men har inte skrivit om det pa bloggen. Sarah och jag flyttade ut fran var forsta host family for en vecka sen. Det funkade helt enkelt inte, sa efter att ha pratat med EF under ett par langa dagar sa fick vi flytta darifran. Under denna veckas tid har vi bott hos Wanda och Dave, som ar Ingrid och Rebekkas vardfamilj. Dem ar jatte snalla, men eftersom dem egentligen inte hade plats for oss har vi fatt sova pa en luftmaddrass (Delat en luftmaddrass), med hal i sa luften har varit nastan helt borta varje morgon nar vi vaknat upp.Under denna tid har bade vi och EF varit i kontakt med en annan familj, som ville ta emot oss (Bev's grannar) och nu har EF entligen godkant dem, sa vi ska flytta dit ikvall!! Amagad, ar so taggad :DD Vi kommer ha varsit rum, vilken lyx!!
 
Denna familj bestar av Wayne, Amy och Waynes 2 dottrar Payton (12) och Taytom (8), men flickorna bor aven hoss sin mamma, so dem kommer inte vara dar hela tiden. En super harlig familj, tror detta kommer bli awesome. Dem tycker ocksa att det skulle vara kul for Sarah och mig att fa ta vara korkort har, speciellt eftersom det ar sa mycket billigare har. (Mamma o Pappa, ska prata med er om det forst, lovar :P)
 
Ska forsoka bli battre pa att uppdatera, men det ar inte ofta jag kanner att jag faktiskt har tid eller ork ^^
 
Just nu har jag Grammar Apps, en av de trakigaste lektionerna pa dagen, men snart ar det dags for Web Design!!! Leraren ar bast dar, saa rolig.
Kommentarer
Postat av: mamma

Jo det är nog något vi ska prata om :). Skönt att allt verkar ordna upp sig nu äntligen. Ni kanske behöver lite studie ro. Blir det inte ensamt att ha eget rum??

Svar: Det blir underbart att ha ett eget rum!!!! O ja, måste prata om körkort snaart
Elvira

2013-09-26 | 20:07:08

Postat av: Rebecka Fredriksson

Vad lättad jag blir att läsa att du har fått det bra nu! <3

2013-09-26 | 21:35:25
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Postat av: mormor

Va bra att du fick byta familj.Det ordnar sig nog
med körkort.

2013-09-27 | 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback