Shopping på G


Lördag idag = No School, Yay!
 
Rebekka, Ingrid, Sarah och jag planerar att ta oss in till Mankato om en liten stund för att shoppa och umgås. Wanda, Rebekka o Ingrids värdmamma, ska skjussa oss dit men vi vet inte riktigt hur vi ska ta oss hem lol. Förhoppnings vis kan någon av Rebekkas vänner köra oss hem. 
 
Vi vaknade ganska sent idag, åt frukost och gick ut på en promenad. Planerade att gå  till fiket som finns i denna lilla by, men dem hade stängt.. Så vi gick hem, städade vårat rum, åt ett litet lunchmellanmål och diskade upp disken efter oss, Bev tyckte dock inte det var bra av oss. Hon sa att vi slösade vatten.. Nope we didn't hade en sjukt liten stråle på, så använde högst tre dl vatten. Aja, nästa gång vet jag bättre än att försöka vara snäll antar jag. 
 
Väntar på att Rebekka ska höra av sig hur det blir med shoppingturen, förhoppnings vis blir den av. Behöver komma "hemmifrån" ett tag. 
 
Om det är något speciellt ni undrar över, så föreslår jag att ni skriver en kommentar så kan jag skriva ett inlägg om det :) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback